Landskapströjor

23 09 2009

Hej på Er!
Att jag inte uppdaterat min sida på månader har sina anledningar. Men fick ett syryck här en dag när barnen sov samtidigt på dagen. Och då var det gasen i botten.
Hade gärna sytt i något annat tyg,men köpte så galet mycket av landskapstyget,så vill sy slut det snart.
Tröjor går ju alltid åt. Och efter ett par timmar med dem på så var de nersmutsade med blåbär. Härligt:)
landskap
De är verkligen färgglada. Var en mormor på Lindex som skällde ut kassörrskan häromdagen för att hon tyckte det var så hemskt att de sålde så mycket svarta och mörka kläder till barnen nuförtiden. Jag tycker det kan vara riktgt snyggt. Men då skulle hon se de här tröjorna.
Kram på er och tack alla ni trogna besökare som kikar in då och då!

Åtgärder

Information

11 responses

23 09 2009
kaoz

Herlig bilde av glade barn i fine trøjer =D

1 10 2009
beata

Fina tröjor!

1 10 2009
mysklumpen

Tack för gulliga kommentarer!

7 12 2009
maria källberg

Länge sen jag tittade in på sidan. Man blir glad av tröjorna och barnen. Så fint!

18 01 2010
Ingela

Hej
Mysiga, busiga barnkläder du gör!
Jag har en hemsida som lägger ut instruktionsfilmer och mönster till bland annat barnkläder. Om du nån gång behöver mer inspiration eller känner nån som vill lära sig sy, kika gärna in där http://www.sykurser.se
MVH Miss sy

17 03 2010
Simsalabim

Vilka jättefina tröjor!

31 03 2010
mysklumpen

Tack ”simsalabim” !
På tok för länge sen jag sydde nu. Roligt att du kikade in,nu ska jag kolla va du sysslar med:)

31 03 2010
Tone (lille L)

Så nydelige gutter i flotte trøyer ! 🙂

12 04 2010
klara

jättefina tröjor och ungar!!

22 03 2012
Anita

Vad fina tröjor och glada barn.

23 03 2012
mysklumpen

Tack! Sm grabbar som brjar bli stora nu.

Kommentera

