Idag var brevlådan proppfull

28 10 2008


Allt det här kom med posten idag. Fatta om jag blev glad! Nu är jag också,äntligen,ägare till en ”sy till barnen” bok. Den ena vann jag på tradera och den andra köpte jag för en billig peng på bokbörsen. Lite onödigt med två,men kunde inte låta bli. En av böckerna fattas det tyvärr ett mönsterark i,men ska försöka sälja den.Sugen? maila mej.
Köpte också en helmysig bok från -79(bra år!) med lite småpyssel man kan sy till barnen.
Och inte nog med det så fick jag hem min Kent-box som släpptes idag. Alla deras skivor,som jag iofs redan har,och en liten bok med bilder mm.
Jag kunde inte sitta still på hela em,sprang bara runt i huset och virra runt. Visste inte riktigt vad jag skulle börja med.
Funderar på att sätta mej ikväll,om tiden räcker till,och sy en tröja i uggletyget jag fick hem igår på posten..


Åtgärder

Information

5 responses

30 10 2008
kryddburken

Åh men va roligt! Skoj att hitta såna nostalgiböcker att hitta inspiration i!

9 03 2009
Lina Gifting

Hej Mirjam
Din gamla jobbarkompis här. Brukar titta in på din sida då och då, så mycket inspiration! Skulle gärna köpa boken ”sy till barnen” om du har den kvar, väntar en liten i oktober. Är så sugen på att börja sy, men jag ska vänta tills UL om 3veckor innan jag börjar, fast man kan ju börja köpa upp sig på lite mönster och tyger tills dess 🙂

Kram Lina

6 02 2013
http://neckping14.wordpress.com/

It can be a chef’s expression for ‘a put for the whole lot and all in its place’. Generating pizza is interesting, not that difficult, and a incredibly creative way to impress friends and family members with your cooking skill-sets – additionally make tasty meals that don’t crack
the spending plan. The blood of individuals
who reside a life of consume, consume and be merry is
common and their respiration is genuinely extremely fast.

2 04 2013
audioboo.fm

Thanks in favor of sharing such a nice opinion, post is pleasant,
thats why i have read it entirely

9 05 2013
Molly

I’m really loving the theme/design of your web site. Do you ever run into any web browser compatibility issues? A handful of my blog readers have complained about my blog not working correctly in Explorer but looks great in Safari. Do you have any advice to help fix this problem?

Lämna en kommentar