väska & näsduksfodral

11 11 2008

vaska7
Blev så sugen att sy en liten väska härom kvällen,så det fick bli i det här tyget jag fick från min syster för länge sen.
Är tidigare något slags draperi,ganska kraftigt,så det gjorde sej bra till en väska.
Jag är nog sist ut av alla sybloggare att sy näsduksfodral,och det var ju lätt som en plätt. Så det fick bli ett sånt till av spillet. Perfekt ju. Det här lilla setet blir nog en liten julklapp till någon jag tycker om..har inte bestämt vem riktigt…


Åtgärder

Information

7 responses

11 11 2008
rino

vilka underbara färger, mina favoriter just nu… synd att jag inte brukar få julklappar av dig;-)

11 11 2008
Tiro

Vilket underbart tyg!!! Lyckost den som får väskan i present!!

12 11 2008
LumLum

Nej, du är verkligen inte sist, jag har inte sytt några näsduskfodral. 😉 Jag har virkat ett, bara för att testa. Har inte kommit på poängen med näsduksfodral.

Tyget var kanonfint!

12 11 2008
Elisabeth

Fin väska i ett underbart tyg!

13 11 2008
June

Wow, vilket underbart tyg!!

17 11 2008
Linnzan

Shit vilket underbart tyg! Fint blev det.

12 01 2009
Lina

Åh, vilken snygg väska! Underbart tyg! Vill ha!

Lämna en kommentar